«Det er ein dag for glede, dette», seier fleire av karakterane i Arne Lygres nye stykke, anten dei trur på utsegna eller berre vonar at det er slik. Men alt har si tid i eit menneskeliv.

Tid for glede handlar om kven vi er for kvarandre og korleis vi oppfattar omgjevnadene våre. Om alt som er fint og alt som er vanskeleg i relasjonar, anten det er i kjærleiksforhold, mellom søsken, i det utfordrande foreldreskapet eller i venneflokken. Det handlar om oppbrot, einsemd, om å høyre til og å høyre saman. Denne moderne teksten gir eit nærbilete av det vi leiter etter, det vi mister, det vi elskar og det vi foraktar.

Med eit modig og klassisk kostymegrep løftar regissør Johannes Holmen Dahl Tid for glede inn i ei klassikarramme. Saman med sin faste scenograf Nia Damerell har han vald å pakke teksten inn i rokokkoens estetikk.

Sterkt kunstnarleg lag

Husregissør Johannes Holmen Dahl har fått svært gode kritikkar i haust, sist på Det Norske Teatret, med Sterk vind av Jon Fosse. Denne gongen har han også med seg Nia Damerell som scenograf og kostymedesignar, Norunn Standal som lysdesignar og Alf Lund Gobolt som komponist. I tillegg har han plassert eit orgel på scenen som Peder Varkøy skal spele på. Holmen Dahl har tidlegare sett i scene fleire av Lygre sine tekstar, mellom anna den kritikarroste La deg være på Nationaltheatret (2016), men dette blir første gongen han set opp Lygre på Det Norske Teatret.

Finn ut meir