På sitt beste er Den knuste krukka som å se truecrime på teater.

Den knuste krukka på Det Norske Teatret sit som ei kule.

God skuespillerkunst. God tekstbehandling. God regi.

Stridens kjerne er ei knust krukke. Men det viser seg fort at ikkje berre ei krukke er gått i knas. Ei ung jente er også merka av ugjerningar utøvd av maktpersonar. Dommaren i saka viser seg å vere den skuldige.

I den vesle landsbyen Husum blir ei sak ført for retten. Same dag er ein utanbys inspektør på plass for å kontrollere rettspraksisen i området. Dette fører til at landsbydommaren, Adam, blir tvinga til å føre ei sak der han også er gjerningsmannen. Dommaren, som kan råde over framtida til ungjenta Eva, har brukt denne makta som pressmiddel for utuktige handlingar. I løpet av rettsforhandlingane blir maktmisbruk og klåfingra dommarar gradvis avkledde, medan krukka som symbol for Evas uskuld viser seg å vere umogleg å reparere.

Johannes Holmen Dahl lykkes med å finne en balanse som får frem stykkets humor, brodd og det sørgelig gjenkjennelige for publikum i dag.

Vårt Land

Finn ut meir